פרסום בגוגל

במקום לחפש את הלקוחות שלכם בנקות, תנו להם לחפש אתכם. כיום אפשר להגיע ללקוחות העתידיים שלכם בלי בעיות כאשר פרסום בגוגל מאפשר לכם להגיע לאלו שכבר צריכים את השירות או את המוצרים שאתם מספקים.

פרסום בגוגל – פרסום איכותי

פרסום בגוגל הפל להיות זירת קרב רצינית בין עסקים שונים והזירה הזו הולכת וגדלה מיום ליום. אם אתם צריכים מוצר מסוים ואתם לא מוצאים אותו בסופר קרוב, מה אתם עושים? אם אתם צריכים חשמלאי כיצד תשיגו אותו? וכיצד תדעו היכן יש משחקייה לכלבים באזור מגורכם? התשובה להכול היא: גוגל, גוגל, גוגל. אנחנו מחפשים בגוגל הכול מהכול, את כל המידע אנו מקבלים ממנו והוא למעשה הפלטפורמה שמקשרת אותנו אל אותו מידע. כך הפרסום שלכם הופך להיות הכי יעיל שיש.

מה היתרונות בפרסום בגוגל?

  • פרסום בגוגל מאפשר לכם לפנות לקהל יעד באזור גיאוגרפי מסוים, למעשה תוכלו לפנות לתושבי עיר מסוימת או חלק מסוים במדינה וכך תוכלו לחסוך בעלויות הפרסום שלכם. המודעה שלכם תגיע רק למי שרלוונטי כלפיכם.
  • עוד יתרון חשוב מאוד בפרסום דרך גוגל הוא השעות שאתם בוחרים להציב את המודעה שלכם. מישהו חיפש פיצה בגבעתיים בשעה שהפיצרייה שלכם בכלל סגורה? המודעה לא תופיע ואין סיכוי שתשלמו דבר, כי הלקוח לא יקליק על המודעה. וזה מוביל אותנו ליתרון חשוב נוסף והוא אופן התשלום. אתם משלמים רק על הפעמים שהקליקו על המודעה ולא העל הפעמים שהיא הופיעה, ולכן אתם נהנים מתשלום רק עבור חשיפה ללקוח.
  • פרסום גוגל מאפשר לכם להפנות את הלקוח לדף נחיתה שתבחרו ולא רק לעמוד הראשי. כך במקום להכניס את הלקוח לאתר ואז לגרום לו לחפש, אתם מפנים אותו בדיוק למידע שהוא צריך.

הזדמנות טובה לקדם את האתר

פרסום בגוגל נותן הרבה יתרונות לאותם עסקים שהחליטו לפרסם את עצמם דרך מנוע החיפוש וזו הזדמנות טובה גם לקדם את האתר ולשפר אותו. כיום האתר הוא הפנים של העסק וכול לקוח מבצע סקר שוק בין היתר כשהוא בוחן מה יש לחברה להציע. זה הזמן לקדם את האתר ואת התוכן שכתוב בו וכך להכין תשתית טובה יותר לפרסום.

עסקים